יום ג', ג’ בטבת תשע”ט
דף הבית למידה בחירום הקשר הרב דורי אתרי בתי ספר יצירת קשר
23:35 (18/08/18)
.

תהליך הוראה וביצוע של ספרון דיגיטלי 1. קריאת הספרים 2. כתיבת טקסטים (בעקבות קריאה, ספר כמו) 3. טיוט והשבחת כתיבה (התערבויות מורה, התערבויות עמיתים) 4. הרחבת גבולות הטקסט (באמצעות קישורים לאתרים ולקבצים אחרים). 5. תכנון הרחבות מולטימדיה נוספות (סרטונים, משחקים, קבצי קול) 6. קביעת "סצנות" וסימונם בטקסט בעזרת עיצוב כותרות וכותרות משנה 7. קביעת "נתיבים בעלילה" וכתיבתם 8. יצירת קישורים מתאימים (בין שקפים, קישורים חיצוניים, קישורים לקבצים). 9. העברת הסיפור למצגת 10. התנסות והיכרות עם אפשרויות שונות לאנימציה 11. כתיבת הוראות בימוי בכל שקף תוך דיון בין העמיתים וחלוקת תפקידים. (כולל החלטה איזו מולטימדיה תחליף חלק מהטקסט). 12. ביצוע: · מציאת תמונות או יצירת תמונות (סריקה, צייר), יצירת סרטונים ואנימציות, ביצוע הקלטות (קובץ הסבר), איתור / יצירת קבצי מוסיקה. · עיצוב השקפים במצגת בהתאם להתפתחות הסיפור, עיצוב רקע לשקופיות (אפשרויות שונות) 13. בניית סדרת שקפים לכל נתיב בעלילה. 14. הוספת שקפי מידע על היוצרים. 15. הכנת "כריכה" לספר 16. אריזה עבור תקליטור (בעזרת קובץ הסבר באתר המרכז) 17. לאורך כל הדרך – הערכת התהליך בעזרת מחוון, התייחסות לנושא זכויות היוצרים