יום ג', ג’ בטבת תשע”ט
דף הבית למידה בחירום הקשר הרב דורי אתרי בתי ספר יצירת קשר
23:35 (18/08/18)
.

ספר דיגיטלי במיטבו: עומד בקריטריונים של כתיבת ספרון בדרך של חיקוי יצירתי משלב מולטימדיה כתומכת בטקסט ובעלילה (מפרשת ומשלימה) משתמש בקישורים ליצירת טקסט רב שכבתי שילוב מולטימדיה כתומכת בטקסט ובעלילה המולטימדיה מפרשת ומשלימה. הנפשה - שימוש בתנועה להמחשת מלל / רעיון. האנימציה משקפת את הטקסט. שילוב המלל וההנפשה מעבה את הרעיון שמאחורי המילים, יוצר את משמעות הטקסט. באמצעות: צבע תמונה – ציור, איור, ציור דיגיטלי, צילום צלילים – קול - שימוש בקולות רקע למחשה, הקראה (הקראת הסיפור בקריאה מוטעמת. בהקראת הוראות), מוסיקה. תנועה (הנפשה) – קיימת, נתיבי תנועה, יצירה עצמית שימוש בקישורים ליצירת טקסט רב שכבתי כתיבת טקסט רב שכבתי – כתיבה בשכבות, תוך שמירה על רצף סיפורי: שימוש בקישורים להרחבה והעשרה, השלמת פערים, הרחבת הטקסט ועיבויו, להסתעפות בעלילה ß ביטוי יצירתי לחשיבה אחרת. מתן אפשרות לקורא לנוע: - בתוך הסיפור, בין עמודיו השונים - לאתר אינטרנט - למסמך Word (הסבר, הרחבה, פירוש מילה) או מסמך בצייר - הפניה למשחק בחירת נתיבים שונים במהלך העלילה באופנים שונים- התלבטות של הדמות: בחירה בין שני מצבים בהם מצוי הגיבור. יש לקבל החלטה מה יעשה. ( פיסי – ילך ל-א' / ל-ב'. רגשי – יצחק / יבכה התנהגותי – יגיב / יתעלם)